Ticket geregeld: vertrek is op...10 juni 2009...!

Vandaag mijn ticket geregeld....weer een stapje dichterbij!

Zag ik vanochtend toevallig in de krant een artikel over een eiland waar ik naartoe wil gaan. En in mijn horoscoop van die dag stond: ''Je kunt vandaag ervaringen uitwisselen met anderen en dat werkt in jouw voordeel. Dat geeft je de kans om te steunen op de informatie van anderen om je werk vooruit te helpen of een dossier af te ronden.'

En laat dat nou toevallig ook zo gebeuren, deze dag. Want daar bij Activity International (een organisatie die zich richt op werken en reizen in het buitenland, het regelen van tickets, verzekeringen, activiteiten etc , en vooral voor Azie,Australie en Nieuw Zeeland. Ik ben hen op het spoor gekomen op de vakantiebeurs en zij bleken het geschiktste ticket te hebben) helemaal in Enschede..ja.. ben ik twee uur in gesprek geweest met Bart die mij hielp bij het samenstellen van het ticket. Want er zitten maar liefst 9 vluchten in het ticket en ik moet dus wel bedenken wanneer ik ergens heen wil vliegen. Dat had ik al wel wat voorbereid en ik had het ticket in grote lijnen wel voor ogen en gekeken naar wanneer het gunstig is om ergens te zijn... qua regentijd en warmte. Hij had nog wat aanraders qua route en tijden en waar het leuk en mooi is om te zijn. Ook Yvette, een andere medewerker, kon me het een en ander vertellen over Azie, waar ik een stopover zal maken. Echt nuttige informatie, helemaal over het wijzigen van vliegdata en hoe en wanneer het ticket wordt geboekt: dat gaat in fases nl.

En ja, de grote vraag was dus: wanneer wil ik gaan.. Dat had ik nog steeds niet precies in gedachten. Nou, na het verjaardagsfeest van mijn vader, 7 juni dus, is het ok. Dus..doe maar in de 2e week van juni dan, zei ik...en toen, nadat Bart de beschikbare vluchten had gecheckt werd het .....woensdag 10 juni om 19.15 uur...! Mooie datum, midden in de week, 's avonds, dus ik kom overdag aan.

Dat was een raar spannend gevoel...om echt een datum te hebben. Ik was blij en opgelucht, want nu is het concreet. Dus ik heb iedereen ook ge-smst: wauw , mijn ticket is geregeld, raar gevoel, alsof sinterklaas komt..haha. Ik kreeg hele lieve sms-jes terug!

Ik heb de rest van het ticket nu op papier ingevuld en Bart gaat het dus inboeken. De vliegdata kunnen nog iets gaan afwijken, maar ik vetrouw erop dat het de juiste data worden die goed voor me zullen uitpakken.

Jullie zien vanzelf wel waar ik als eerste uitstap..

Liefs, Melissa

Reacties

Reacties

miguel

nou meid, dan toch alvast een mailtje..We hebben nog niet echt goed gepraat de laatste keer maar ik wil wel je avonturen gaan volgen. Ik vind het dapper van je dat je gewoon alles achter je gaat laten,,je gaat herboren worden wanneer je terugkomt...

Nou tot horens dan weer x

Silvia

Hoi Melissa,
Wat leuk! Een reissite. Ik ga het allemaal volgen hoor wat je meemaakt! Maar eerst je afscheidsfeestje. Dan spreken we elkaar nog even voordat je gaat. Meid, wat een nieuw tijdperk voor je!
xx

joke-idzes@hotmail.com

hoi Melissa

nog even en jij gaat naar al deze landen gaaf hoor en spannend je weet nog niet wat je te wachten staat.
Hoop meid dat je er een gewelige ntijd mag gaan beleven. dikke knuffel joke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!