Week 43 -51 Nieuwe ontwikkelingen....

Hallo lieve mensen,

Het is een hele tijd geleden en wat ik nu kan zeggen, is alleen dat ik nog bezig ben met mijn verhaal van de laatste vele weken.. ik ben zo met het leven hier bezig geweest dat het even niet aan bod kwam, het schrijven..

Mijn verhaal over de weken in april en mei zal ik 7 juni plaatsen.. Morgen neem ik deel in een retreat van 10 dagen en dus kan en mag ik 10 dagen niet praten, geen communicatie over en weer, dus geen computer, boeken, muziek, niet aanraken etc...

Ik mag wel schrijven, gelukkig, en dus zal ik mijn laatste of ena laatste verhaal op 7 juni plaatsen en jullie op de hoogte brengen van mijn verdere ervaren en alle nieuwe ontwikkelingen (o.a dat ik na mijn terugreis in juni nog 2 levels hier ga behalen in juli en augustus, heb Ineke en Rob uit Den Haag weer gezien die de Agama in Den Haag doen, detoxing, fietsen, ontwikkelingen met Conny, Ester, Eugen, Lisa, ..)

Hopelijk tot die tijd weer en oja, ik heb wel veel fotos geplaatst in de tussentijd op de site..

Heel veel liefs, melissa!!

veel Anahata XXXXXXXXX

Reacties

Reacties

Matty en Jan

Doe je best he' Tot het najaar.

Liefsvanmattyenjan

Hans

Hoi melissa hier dan nog even snel een berichtje terug.
Het is slim van je om die andere 2 levels nog te gaan doen je bent er nu nog aangewent om daar te zijn, en hoe moeilijk zou het kunnen zijn om weer terug te gaan als je net weer hier bent bij je familie en vrienden. Ik vindt het moedig om tien dagen in retreat te gaan, dat is lastig weet ik. Is je broer nog bij je langs geweest? Dat zou wel erg fijn zijn geweest om hem weer te zien na een jaar. Heel veel moed en kracht voor de komende tijd maar dat zal wel lukken denk ik je hebt het tenslotte al een jaar volgehouden nogmaals petje af. Ik kijk al uit naar 7 juni als je een nieuw verhaal op de weblog hebt staan. heeeeel veel groetjes Hans XXX

dini

hoi lieverd fijn om nog even wat te lezen ik hoop je gauw weer te zien liefs dini.

Tante Ada

tOT 7 JUNI wachten wij in stilte op jouw bericht
veel liefs Tante Ada en de rest

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!