Het wordt spannend..

Nog 2,5 week te gaan..het wordt nu wel echt spannend hoor en ik krijg al wat moeilijke momenten nu..zoveel vrijheid en onbekendheid, dat is echt een heel raar, bijnaeng gevoel. Het hoort erbij, ik weet het en gelukkig krijg ik veelsupport van vrienden en anderen, dat doet me heel goed. Maar ik weet waar ik het voor doe en heb er vertrouwen in dat een mooie ervaring wordt.

Bijna alles is geregeld en nu nog de spullen die ik mee moet nemen.. kleding, toiletspullen, communicatie en praktische dingen, medische zaken en papieren... Wat neem je mee..wat is handig voor zo'n lange tijd..?

Zodra ik een fotocamera heb, kan ik ook foto's plaatsen hier. Ik ben van plan om veel te schrijven. Binnenkort krijgen jullie een wachtwoord toegestuurd van me, zodat je kan inloggen als je iets wilt lezen. Dit wordt door de makers van deze site nog aan me gegeven omwege privacy, zodat niet iedereen het kan lezen, alleen jullie.

Liefs van Melissa

Reacties

Reacties

Rene.

toppie Melis, Het werkt..!

Melis, je bent niet alleen, je hebt veel goede vrienden om je heen die je altijd steunen in alles wat je doet. en waar je ook bent.

Liefs René X

Rajeev

Lieve Melissa,

Heel gaaf man.........Ik ken het gevoel wat je hebt op dit moment. Toen het voor mij ook zo'n 2.5 week voor vertrek was, lag ik in bed rond te draaien en dacht.....Waar ben ik in gods naam aan begonnen en dacht dit is toch geen goede stap wat ik gemaakt had..... Maaaaaaaaaaaaaaaaaaar de volgende ochtend stond ik voor de spiegel en kwam er toch een vette glimlach op mijn gezicht!!! En had er heel veel zin in!!

Als het straks zo ver is gaan er zoveel nieuwe deuren elke keer open dat het op een gegevomoment heel normaal wordt en denk je er bijna niet meer over na.
De eerste is de vliegtuig deur, 2e weer een deur van het vliegtuig maar dan heel anders!! En de derde........Jaaaa... dat weet jij alleen straks.....leuk he!!

Ik ben heel trots op je dat je deze stap hebt gezet......Want er zijn maar weinig mensen die het echt durven.......Je wordt straks zo rijk van binnen, dat is een gevoel dat zul je alleen met mensen kunnen delen die het zelfde hebben durven doen!! En die ga je starks een of ander manier allemaal ontmoeten.

Ik ga zeker met je mee reizen en hoop dat je alle geluk van de wereld mag gaan proeven, ruiken, voelen en zien!!

Heel veel liefs van mij en hou je in de gaten hoor!!

Maja

Hi Melis, zal inderdaad wel een opluchting zijn dat je nu de vertrek datum weet..10 juni dus! Heerlijk idee joh, weg uit dit kleine, natte, koude kikkerlandje! Je hebt i.i.g nog even een nacht met noodweer hier mee gepikt ;-). Daar zal de zon schijnen voor je, letterlijk en figuurlijk. Ik ben erg benieuwd naar al je verhalen en ervaringen. Je stoeltje op het werk is wel erg leeg hoor, toch even wennen. Maar Melis, geniet van het vooruitzicht alvast, you go girl!

Liefs van mij X

Jeroen

we konden niet bij je afscheidsfeestje zijn maar over een week zien we elkaar weer.

Tot over een week, Jeroen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!