inlog wachtwoord = liefsvanmelissa (vanaf nu kun je inloggen)

Het wachtwoord = liefsvanmelissa

Vanaf nu kun je met dit wachtwoord mijn blog lezen.

miguel

Hallo Meissie,
Ha ik dacht al, ze is al vertrokken toen ik op de training kwam, maar kijk een mail met wachtwoord. Spannend hoor schat. Ik beneid je hoor pop. Maar kom je nog naar de sportschool? Moet wel nog afscheid nemen, van je!
Nou dit is een kort berichtje..oja, wat moet je meenemen...wat dacht je van alleen een tandenborstel, de rest koop je daar wel..uiteindelijk draag je vaak toch hetzelfde en wat lekker zit..alleen je documenten, wat muziek mee that's it.

Nou ik hoop dat je er wat aan hebt.

Peter

He Melis,

Het spijt me verschrikkelijk, maar ben in verband met m'n Pinkersterweekend uit helemaal vergeten dat je je afscheidsfeest had en heb me ook niet "afgemeld", niet erg sociaal van me...

Misschien dat ik je voor vertrek nog zie of spreek, en anders wil ik je veel succes, geluk, wijsheid, rust en ook veiligheid wensen en ik hoop voor je dat de reis je brengt wat je ervan verwacht...

Heb veel bewondering voor je dat je dit onderneemt, ben er stiekum ookwel een beetje jaloers op en
hoop dat je er met een jaartje(?) ongeveer weer bent?

Groeten en een dikke kus!

Peet

Sandra van den Bos

Hoi Meilssa,

Vandaag gaat het gebeuren! Om 19.15 gaat je vliegtuig. Spannend!! Ik hoop dat alles op rolletjes verloopt en dat dit dus een goede start mag zijn, voor alles wat nog op je pad mag komen. Ik wens je heel succes, plezier en mooie momenten toe. Ga er lekker van genieten.

Groetjes Sandra

tante marianne

Hi melissa
Nu het is zover nu ik mail is het 19.15 dus misschien
zit je al in de lucht of gaat het vliegtuig over de baan omhoog. Spannend. Wij wensen je heel veel succes geluk en plezier toe. Ga er van genieten en het komt
allemaal goed voordat je het weet is het jaar om. En dan zeg je nu al weer naar neerland. Meid wees voorzichtig en pas goed op jezelf.
Groetjes van tante marianne en een dikke kus.